2008. június 11., szerda

vizsgaidőszak


Nem tudom, hogy vagytok vele, de én úgy érzem megint elővették a nagyot. Tanulok mint a gép és folyamatosan romlanak a jegyeim. Lehet, hogy a nyár miatt van, meg hogy már szeptember óta nincs megállás. Vázszerkezetből írtunk nagyon finom vizsgát, 21%ot sikerült elérnem, de ezzel nem voltam egyedül, 62-ből 4en mentek át kettessel. Az ilyen nem is érvényes nem? Őket nem érdekli...
Tegnap írtam gépelemek2ből vizsgát az is nagyon finom volt. Idén bekeményített a tanszék, és új feladatokat találnak ki, a megoldókulcsot pedig nem teszik közzé utólag. Köszönjük szépen a sok segítséget ( szerencsére van ott is aki szeretne segíteni a diákokon és meg lehetett nézni nála a megoldókulcsot). Az eredmény pedig kb 80%os bukás, 3as a legjobb jegy.
Ti hogy haladtok?


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én szerencsére nem szállok szembe módszeresen szivató tanárokkal. Egy apró balszerencsét leszámítva, ami Magasépítési vasbetonból ért (2) elég jól haladok. Tegnap is kaptam egy 8 kredites ötöst Vasbeton hidak és műtárgyakból. Kemény hazudozást csaptam, de a tanár vevő volt rá. Csak az EB zavar a tanulásban. És mostanában bringázok is, hogy meglegyen a kondi floorballra. A Ricsivel is csodát tett!

Mt írta...

nekem már most be van írva az 1es számvitelből, pedig csak 19én lesz a vizsgám... és a Ricsi a NYERŐ EMBER, nézzétek meg, hány meccset játszott/nyert...

Deni írta...

nekunk asszonta a tanar hogy 5-11. fejezetig kell a vizsgara az anyag. erre a feladatokat szo szerint a 13. fejezetbol irta ki. hivatalos eredmény még nincs, de van egy sejtésem milyen lett...

Ricsi írta...

Köszi a dícséretet, remélem nemsokára újra feljutok a Móriczba bringával.
Én vizsgákkal jól állok, bár ez a félév nagyon lightos volt az előző szemeszter erasmusa miatt. Majd 2008 őszén fogok nagyot szívni. Nektek sok kitartást kívánok!!!!!
(+mivel még nincs új rovat a pénteki játéknak: sajnos le kell, h mondjam ismét; ezúttal 7 m3 anyagot kell betalicskáznom, és a múltkori 5 után sem tudtam megmozdulni. Jövő héten szeretnék bringára pattanni és ütőt ragadni azért)

Mt írta...

és mikor lesz új post? ki lesz pénteken?? mi ez az új design?????