2008. június 12., csütörtök

jelentkezés

Holnap játék! Ki jön a heti fájdalom adagjáért?

11 megjegyzés:

Mt írta...

én leszek!!!! és megpróbálom behozni a 15 gólos lemaradásomat!!!!

Névtelen írta...

Én is jövök.

Deni írta...

jövök! melyik meccsről fogunk lemaradni amugy?

Mt írta...

C csoport, Hollandia:Franciaország :( Vigyünk TVt!!!!

Névtelen írta...

jövök

Thomas írta...

leszek

tomi

Thomas írta...

jeeezusom akkor lesz a holland francia? tenyleg vigyunk TVt...

Ricsi írta...

én nem leszek, helyette talicskázom... :-)

Névtelen írta...

Minek ahhoz TV? A Hollandok jól elverik a töketlenkedő Franciákat. A floorballban legalább lehetnek váratlan dolgok, például az a csapat nyer, amelyikben én játszok.

Névtelen írta...

Én is megyek! Remélem nem túl késő. Bálint

Névtelen írta...

Én is megyek! András