2013. június 20., csütörtök

lesz?

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Persze! András

Gabesz írta...

Nem

mark írta...

ON

Névtelen írta...

Tomi vagyok és megyek

Deni írta...

nem tudok menni!

TLaci írta...

Most sajnos nem tudok jönni.

Névtelen írta...

hm, eddig elég sovány, pedig az orvos vélewménye alapján akár-talán-lehet még lightosan én is jöhetnék...Z

Unknown írta...

jövök ha lesz!

Névtelen írta...

jövök ha lesz, Bálint

Névtelen írta...

Akkor ha Zoli jön már 6an vagyunk. Amúgy örülök az orvos véleményének :)
Anna? én is kérdezek még embereket, de akkor lesz játék!
András

Névtelen írta...

Elvileg Dobos Peti is felér pestre uh jönne!

András

Névtelen írta...

hugom külföldön van!

Laci

Szergej írta...

megyek

Szergej írta...

:) Ezt benéztem :)

Korrektúra: Nem voltam