2013. március 27., szerda

pentek. floorball. jóssz.

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Még nem tudom, lehet h már szemesen leszek aznap este és akkor nem, de az idő egyelőre nem arra enged következtetni!

Bálint

Deni írta...

Jövök!

Mt írta...

Szeretnék menni

Névtelen írta...

jósszok :) szép volt Dénes! András

TLaci írta...

Jövök!

Névtelen írta...

én is jóvók...Z

mark írta...

OFF

Thomas írta...

lennék!

Unknown írta...

nem jövök, jövő héttől ontom majd újra a gólokat! :)

Névtelen írta...

Szergej sem jön, Hercegh, jönnek a haverok?

Névtelen írta...

jövök, TóthLaci hozd kérlek a cuccom!kösz

Bálint

Gabesz írta...

Bocsánat, hogy csak most írok! Nem tudok menni

Névtelen írta...

Végigkérdeztem mindenkit: Dave, Ricsi, Gábor, Hercegh haverjai, Ádám senki nem tud jönni. Vki még megerőltetné kicsit magát...András

Névtelen írta...

futó sem

Deni írta...

Attilát megkérdeztem, hazamegy húsvétra szal nem jön sajnos.

Thomas írta...

Jön Gábor Ati. Bálint ugye jön?

Thomas írta...

ja látom. Akkor 8, nagy nehezen (5 embert kérdeztem végig én is)

Névtelen írta...

jövök Bálint