2013. január 29., kedd

Február 1. 20.00 Játék

Itt lehet jelentkezni péntekre!

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én megyek! András

Névtelen írta...

Pósch nem

Deni írta...

nem sajnos

Mt írta...

Remélem tudok menni!

Névtelen írta...

szakvizsga miatt még mindig off..:( Z

mark írta...

OFF

Névtelen írta...

Többiek? Hercegh haverjai?

Mt írta...

Imi biztos nem, Gábor talán. De így is kevesen vagyunk. Mivan a többiekkel?

TLaci írta...

Én nem...

Névtelen írta...

Jövök

Bálint

Gabesz írta...

Megyek

Unknown írta...

jövök!

Szergej írta...

Még beteg vagyok, holnap már lehet, hogy nem.

Szerintem inkább menjünk piázni...

Ebben ennyi volt.

Unknown írta...

Sziasztok!
02.01 sajnos nem jó, 02.08-ra jelentkezem (ha tudtok kölcsönözni egy ütőt).
Üdv,
Bognár Imre

Névtelen írta...

jövő héttől már én is leszek:) Z

Unknown írta...

sziasztok, akkor ez most elmarad! A pálya lemondva!