2012. szeptember 19., szerda

Péntek 21

Ki lesz???

15 megjegyzés:

Mt írta...

Sajnos én most nem tudok menni

Deni írta...

ez az év baromi jó lesz!:D

én jövök

Thomas írta...

én leszek... herczegéknél korán kezdődnek a céges karácsonyok idén

mark írta...

ON (és most nem mondom le)

TLaci írta...

Én is leszek. Látszik, hogy Mt írta a postot, szerintem már most gondolkodik, hogy lehet ezt hat karakter alá szorítani? :D A három kérdőjel Mátétól már hedonizmus.

Szergej írta...

megyek

Névtelen írta...

én is megyek, Z

Névtelen írta...

Én is jövök!

Bálint

Unknown írta...

jövök!

Névtelen írta...

Not. FG

Névtelen írta...

Én sem! András

Gabesz írta...

Megyek!

Gabesz írta...

Bocsi srácok, le kell mondanom a mai játékot.

Unknown írta...

ne bassz, a Bálint is lemondta, megint 7en vagyunk....

Thomas írta...

miért csináljátok ezzzzt.........