2012. január 2., hétfő

BÚÉK!

Január 6-án folytatódik a szezon!

14 megjegyzés:

Deni írta...

A 18 vagy 20 órás kezdés áll még? Ha igen jó a 18 is!

Névtelen írta...

Nekem mindegy mindkettő, és jövök

Bálint

TLaci írta...

Jövök, asszem jó mindkét időpont, de a 20:00 óra biztosan.

Mt írta...

tudok menni, és mindkét időpont jó lenne

Thomas írta...

leszek es mind1

Gabesz írta...

Megyek és nekem is jó mindkét időpont.

Deni írta...

bocsi mindenkitől! én max 19-re tudok odaérni! előbb ne legyen!:)

Névtelen írta...

Sztem a 18 óra nem is kérdés, csak múlt héten volt az! 20:00kor ott leszek!
András

Szergej írta...

Megyek

Névtelen írta...

Jövök. FG

Unknown írta...

jovok 8ra!

Névtelen írta...

Gábor nem tud jönni, mert beteg lett! András

Névtelen írta...

Akkor eddig 9! Móró is azt mondta, hogy ne számoljunk vele!

Névtelen írta...

Nem lenne baj egy 10ik ember:)

Én a 4es csapatban leszek.

FG