2011. november 22., kedd

Nov 25

András kérésére:

Jelentkezzetek!!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudok jönni, pénteken 7re egy vacsorára megyek (nem céges:))

Bálint

Névtelen írta...

ajjajj, nekem és a Gábornak sem jó a péntek :(

András

Thomas írta...

még nem tudtam ütőt venni...

TLaci írta...

Jaj, most jut eszembe, verseny van szombaton, de jó lenne aludni egy kicsit, meg egyébként is céges karácsony van. Szóval mondjuk le inkább... PERSZE!!! MI EZ A HOZZÁÁLLÁS?! A FLOORBALL NEM OPCIÓ, HANEM KÖTELESSÉG!

Szergej írta...

Nem megyek.

Szerintem az András mondja le, mert ő kezdte...

Mt írta...

András, mond le

mark írta...

én most tudnék menni. de akkor ez lemondás lesz ha jól látom

Thomas írta...

jaja András mondjon le

TLaci írta...

Ennyik vagytok!

Névtelen írta...

Lemondtam a kedvetekért!

Névtelen írta...

Amúgy miért is mondtam le? Hercegh, Ajkay, Tóth, Móró,írt eddig h nekik jó, a többiek még nem is írtak, simán összejöhetett volna...