2011. szeptember 20., kedd

Ki jön pénteken?

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te jössz pénteken?:) Én igen!

András

Névtelen írta...

És a kassza tartalma kb 1200Ft, majd megnézem pontosan. Szívesen lemondok a kasszás feladatkörről...

Mt írta...

Én tudok menni

Névtelen írta...

Szerintm én is, ha változna időben szólok

Bálint

Gabesz írta...

Nem tudok menni

Thomas írta...

leszek

TLaci írta...

Leszek. Megvarrtam a cipőmet is, úgyhogy kirobbanó formára számítok.

Thomas írta...

fasza! a többiek erőltessék már meg magukat, csütörtök van és csomóan még nem írtak.

Szergej írta...

Megyek.

Unknown írta...

nem tudok, csapatépítek vidéken...

Thomas írta...

Lóri? Ricsi? Gergő? Márk?

Névtelen írta...

Gergő szólt h nem tud jönni sokáig!

Névtelen írta...

Móró nem, Lóri igen

Névtelen írta...

ez eddig hét és én megerősítem h jövök, Bálint

Thomas írta...

Gábor jön, szal 8