2011. augusztus 24., szerda

Nyár vége


Hamarosan itt a szeptember!

Lesz majd játék?

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én jönnék természetesen idén is, de most hétvégén még szemesen leszek, pláne ha ilyen elbaszott kánikula lesz:)

Bálint

Névtelen írta...

meg szerencse, hogy szeptember elso hetvegejere hivtal minket, hanyra menjunk?:)

Mt írta...

Én csak szeptember 23án tudok menni, addig esküvőkön vagyok

mark írta...

Tudjuk Máté, és utána meg kezdődni fognak a céges karácsonyok... rettenetes ez az időszak...

TLaci írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
TLaci írta...

Én jönnék, csak válasszunk valami jobb időpontot. Nincs kedvetek egy hétköznap estéhez? Ezt a pénteket állandóan bezavarják a Tamiya kupák.

Névtelen írta...

Én is támogatnám TLaci ötletét.

FG

Mt írta...

A Karácsonyi bulik miatt én is támogatnám egy másik nap bevezetését.

Viszont lehet hogy akkor egy másik hely kell. Akkor is?

TLaci írta...

Én azt mondom, hogy toborozzuk össze a csapatot és minél előbb szavazzunk meg egy jó időpontot. Minél tovább töketlenkedünk, annál kevesebb lesz a kiadó hely.