2011. július 5., kedd

Pénteki játék 18tól?

Ki tud jönni? És kinél van az eredmény múlt hétről?

14 megjegyzés:

Deni írta...

eredmények nálam + a kasszából 1500ft. a kassza kinél van azt nem tudom. elvileg lehet menni szerda-csüt 8tól, de nekem csak penteken jó, akkor megyek

Mt írta...

kassza szerintem Andrásnál. Nekem bármelyik nap jó

Névtelen írta...

most péntek nem jó.
FG

Thomas írta...

nem leszek.

TLaci írta...

Sokkal jobb lenne a csütörtök, nem hiszem, hogy tudok jönni péntekre.

Névtelen írta...

Én sem hiszem, hogy tudok pénteken menni és nálam van a kassza!

András

Névtelen írta...

Idénre hagyjuk a floorballt vagy legyen még?

Névtelen írta...

Akkor lemondhatom?

Deni írta...

hát sajnos 99% hogy nem lesz, de mivel ráérünk péntek délben is lemondani sztem még várjunk, nevetséges, hogy összesen 7 ember vette a fáradságot, hogy válaszoljon jön-e egyáltalán...

Mt írta...

Sztem mondjuk le erre a nyárra.

Szeptembertől megit csak ez az 1 időpont lehet?

Ricsi írta...

Én ezen a héten még tudnék menni. 18h-től is jó.

Ricsi írta...

...akkor eddig 4 ember ér rá, ha jól számolom... ez is sovány sajnos.

Ricsi írta...

...de rosszul számoltam, ha jól látom :-)...

Mt írta...

Pálya lemondva!