2011. május 25., szerda

Május 27

Újabb alkalom egy jó játékra!

Ki tud jönni?

19 megjegyzés:

Mt írta...

nem leszek, céges karácsony van

Unknown írta...

nem leszek, boka hiánya okán

Névtelen írta...

Ok.
Bálintnak sincs bokája mégis gurított min. egy 10est múlt héten, szóval ez nem lehet kifogás.. Mi lett a múlt heti meccs végeredménye?

FG

Névtelen írta...

Viszont most nem leszek, mert Balatonon leszek, mint jeleztem:(

és 11 volt:)

Bálint

Gabesz írta...

Hát....én leszek

TLaci írta...

Leszek!

Deni írta...

en nem tudok sajnos

mark írta...

eemtok mer reklámzaba szombaton :/
sorry

Névtelen írta...

Akkor ha nem jön össze mondjuk le! Én sem vagyok amúgy!
András

Névtelen írta...

4en vagyunk. Szergej niu tobbiek?

Thomas írta...

úgy látszik elsőre nem ment át amit írtam, lennék pedig, de látom nem sokan osztják a nézetem..

mark írta...

Ha esetleg le kell mondani itt a Móricz száma, Lesták Marikát kell kérni: 0613944965

Névtelen írta...

FG, Gábor, Tomi, TLaci, Szergej, ennyi?

Szergej írta...

Megyek, mennék...

https://picasaweb.google.com/richard.valko.jr/FinnMagyarBaratsagosFloorballMerkozes#5409924810406386946

Andrást épp seggbe pakolja valaki hátulról.

Ezt most találtam... :)

TLaci írta...

Döntsük már el, hogy lesz-e játék.

Névtelen írta...

Valaki nem tud 6ik embert szerezni? Azok kozul akik ritkan jarnak valaki nem er ra?

Szergej írta...

Ki ez a sok névtelen amúgy? Írjuk már oda a nevünket...

Névtelen írta...

Valaki nem tud 6ik embert szerezni? Azok kozul akik ritkan jarnak valaki nem er ra?

FG

Thomas írta...

Niu nem ér rá, szóval ez úgy gondolom felejtős. Vki lemondta?

Én sajnos a nénivel nem vagyok beszélőviszonyban :)