2011. május 17., kedd

Játék

Május 20-ra lehet jelentkezni!

33 megjegyzés:

Unknown írta...

sérült, megint....

Thomas írta...

jobbulást!

én leszek elvileg.

TLaci írta...

jobbulást!
én nem leszek elvileg.

Gabesz írta...

Nem leszek

Névtelen írta...

Én sem tudok menni, mert vidéken leszek. Ha esetleg le kell mondani itt a Móricz száma, Lesták Marikát kell kérni: 0613944965
András

Thomas írta...

na akkor még időben mondjuk le.

Deni írta...

én jövök ha lesz! aaaa ne csináljátok az egyetlen péntek, amikor tudok menni!!

mark írta...

+ én

Mt írta...

én is mennék. eddig 4.

Szergej? Niu? Bálint? többiek?

Névtelen írta...

jövök kapuskodni

Bálint

Névtelen írta...

Ok. FG

Thomas írta...

jó akkor ha szergej és niu van akkor rendben!

Szergej írta...

Szergej menne, ha tudná hogyan jut el oda meg vissza.

Van aki a MoM felől jön autóval? :)

Deni írta...

odafelé fel tudlak venni, ha ezen múlik, de haza már nem tudlak vinni, tehát akkor vedd biztosra, hogy ha jelentkezik valaki hazaszállításra is!

Névtelen írta...

Niu van?

Thomas írta...

Nemtudom, kiteszörfözik és fogalmam sincs h visszaér e holnapra!

Névtelen írta...

Lesz játék?

Mt írta...

eddig vagyunk:

Thomas
Deni
Márk
Mt
Bálint
Gergő
Szergej

Eddig 7. Valaki még tudni hozni 1 embert?

Thomas írta...

niu nincs... én nemtudok sajnos mit tenni az ügy érdekében...

Szergej írta...

Ha 7 akkor én kihagyom. Nem megyek páratlannak.

Thomas írta...

Hat eseten en nem jatszom mar. Sorry, nekem az sokkal elvezhetetlenebb mint a 7.

Névtelen írta...

Szergej gyere, ne csináld.. 7 jó még simán, jó esetben még Deni talál egy 8ik embert..

FG

Névtelen írta...

7en vagy 6an nehogy lemondjátok!!!

András

mark írta...

végül nem jöttünk össze. 5en maradtunk. Máté légyszíves mondd le!

Köszi!

Szergej írta...

Bocsesz, de számomra a 7 élvezhetetlen. Azért meg nem buszozom a város másik felébe.

Deni írta...

ne csináljátok már, gyertek plz nem tudok márskor menni

Deni írta...

Szergej akkor nem jön ha 7en vagyunk, Posch ha 6an vagyunk hívjátok fel egymást légyszíves és beszéljétek meg ki nem jön. Én odamegyek 8ra, ott találkozunk.

Névtelen írta...

Szegény Deni egyedül fog állni Marcsi nénivel :(

Tényleg vicc, h ilyen miatt nem jön össze a játék, én szívesen mennék. Oldjátok meg a helyzetet.

FG

mark írta...

No.8: Lesták Marika =)

prájszlessz...

Névtelen írta...

:D :D

FG

p.s. van fejlemény??

Szergej írta...

Csak a Deni kedvéért betolom a seggem és kamerára veszem amit a nénivel csinál.

Máté le ne mondd 6an leszünk >_>

Névtelen írta...

Én beleadok 250 Ft-ot Szergej taxijába, amivel hazamegy.

FG

mark írta...

------> LESZ JÁTÉK <-------