2011. május 30., hétfő

Indul a 2010/2011-es szezon utolsó hónapja!

Játékra jelentkezés itt!

22 megjegyzés:

Thomas írta...

leszek, KÉRLEK TI IS TEGYETEK ÍGY!

:)

Mt írta...

Én is leszek! talán idén utoljára!

Névtelen írta...

Jovok! Legyunk meg!

FG

Névtelen írta...

Jövök

Bálint

Márk kérlek hozd a cuccom és az ütőm!

Névtelen írta...

Azt kéne majd megkérdezni, hogy így nyáron ad hoc jelleggel ha pont mindenki itthon van és van kedv lehet e menni

Bálint

Deni írta...

jövök

mark írta...

Bé, majd megmondom neki, hogy menjen fel magától, mert szerintem lassan életre kel! =D
...én ugyan nem tudok menni, mert BudaiGourmet, de a Deni szerintem szívesen felviszi Neked!
ha mégis tudnék menni szólok

jójátékt

Deni írta...

az ütőt vágom, de milyen felszerelést vigyek?
múlthetit lemondta valaki vagy 2alkalmat kell egyből fizetni?

Gabesz írta...

Leszek!

Névtelen írta...

Andras felhivta az exed Deni szal nem kell paralni.
6an vagyunk 4 hely kiado.
FG

Unknown írta...

nem jövök (ebben a szezonban már nem is fogok valszeg), jó játékot!

Névtelen írta...

Én nem tudok most menni, uh szégyellem magam. Viszont ti is szégeljétek magatokat, hogy senkinek nem volt annyi esze, hogy lemondja! Én mondtam le!

András

mark írta...

deokosvagyandrás :)

Thomas írta...

András 3 hete hiányzik ........ciki

TLaci írta...

nem

Ricsi írta...

Sziasztok!

Igenigen, hazaértem, úgyhogy újra megpróbálkozok a floorballal, hátha most jobban megy, mint pár hónapja :-).
Megyek.
Szokásosan 8tól?

Üdv R

Névtelen írta...

Igen, 8-tol.

Szergej, Niu?

7en vagyunk.

FG

Thomas írta...

niu nemlesz szergej aktiváld magad!! :)

Szergej írta...

Megyek :)

András=uncsi

Deni írta...

jön a Lóri is! eddig 9en vagyunk

Mt írta...

Ki az a Lóri?

Deni írta...

majd bemutatlak, hívjatok még valakit és akkor 10en leszünk!