2011. április 27., szerda

játék!

Pénteken játék, ha van pálya, kispajtások! Ki jön?

16 megjegyzés:

Unknown írta...

én nem, külföldön leszek!

András írta...

Sajnos valszeg én sem tudok menni!

Mt írta...

Én tudok meni, ha elegen leszünk

TLaci írta...

jövök

Gabesz írta...

Nem leszek

Thomas írta...

elvileg én vagyok

mark írta...

én sem vagyok ÷S

Deni írta...

én jövök

Mt írta...

eddig 4...

András írta...

Ha miattam nem lennétek meg akkor megpróbálok elmenni!
Szergej meg nem veszi fevl a telefont! Gergő nem tud jönni!

András írta...

Szergej megy!

Névtelen írta...

Nekem se jó a ma este!

Bálint

Névtelen írta...

Na, változott a programom, nekem mégis jó a ma de látom még így is kevesen vagyunk

Bálint

Deni írta...

András Márk jön, eddig 8!

Mt írta...

Szóval eddig:Máté, TLaci, Thomas, Deni, Szergej, Bálint, András, Márk =8!!!! mindenki jöjjön, aki írta!

Thomas írta...

szuper...niu sajna nem lesz