2010. december 15., szerda

GAME

Érdemes elolvasni az előző posztot, hiszen a Herczegh újra előhúzta a "Napi Érdekfeszítő Szellemes Matematikai Kistények" rovatot:D

VISZONT!

Pénteken játék, illetve szombaton Andrásnál déltől hajnalig mulatozás!

Aki szombaton nem jön, az a húzás értelmében pénteken adja át az ajándékát!

Itt jegyzem meg szolidan, hogy egy Carrerának igazán örülnék...

Ja igen! Elveszett az utolsó cetli a szombati buliban, így a Herczeghnek nemtom ki jutott volna húzás szerint. Hogyan hidaljuk át a problémát?:D Nem tehetek róla, bekérte a buli mint ahogy a sapkámat is...

13 megjegyzés:

Unknown írta...

és nekem húztatok? Amúgy én írtam neked smst Tomi! pá

Névtelen írta...

Sziasztok!

szombaton jövök, péntek még 80 % de még írok, sztem a cetlis problémát egy üveg whiskey-vel v annak megfelelő piával hidaljuk át annak mindenki örül általában.

Bálint

Névtelen írta...

igen sztem is a herczegh akkor azt vegyen aztán abból csak jó dolog sülhet ki

Deni írta...

jövök

Mt írta...

Pénteken megyek, szombaton csak későn érek rá. Milyen italt kell vinnem, kinek, és mikorra?

(az eredményeknél az érdekfeszítő írást Deni írta, én csak másoltam)

TLaci írta...

Pénteken jövök, szombaton pedig a legendás TAMIYA KUPÁN leszek. Ha szerzek egy kupát, este csatlakozom és abból vedelem a piát! Mit szóltok? :D

Névtelen írta...

hisszük ha láttyuk!

Gabesz írta...

Megyek és megyek! Kérdés: Legyen e szombaton cso-cso bajnokság....ajándékozás után???

Deni írta...

naná! wii & csocso & poker & ivó versenyek egész nap, aki minden számban nyer az lesz az ÉV FÉRFIJA!

ps: és övé a tortából kiugró striptease csajszi, erről több infót nem tudok, andrás intézi!;)

Névtelen írta...

Megyek floorballra, de szombaton nem érek rá...! Na jó csak vicceltem.
Szóval a szombati nap infói:
Cím: 1037. budapest, Erdőalja út 141/b. Hívj ha nem találsz oda.
Kedzdés: 14 órakor, aki később jön az magára vessen!
A striptease táncos tudjátok hogy nem rajtam múlik, de sztem nem jön ki a kasszából:)Vagy ha kijön az sem biztos, hogy jó nekünk...
András
András

mark írta...

megyek ide-oda

Névtelen írta...

florrballra nem megyek karácsonyra igen, bocsi ez most gy alakult

Bálint

Névtelen írta...

futo gergo jon, es a niu is ha addigra osszeall az utoje.