2010. november 3., szerda

Péntek

Mivel már szerda van, ideje megírni, ki tud jönni pénteken?

13 megjegyzés:

Mt írta...

Leszek!

1

TLaci írta...

Leszek!

2

Névtelen írta...

én is!

Bálint (3)

Névtelen írta...

Én vagyok IV. Thomas

Deni írta...

jövök! 3!

Névtelen írta...

m6rk

Névtelen írta...

Deni 5.ként beírta hogy 3. logikus!

Névtelen írta...

Ez még mindig kevés!

Hol vannak a többiek?

Névtelen írta...

Akkor már 6an vagytok/vagyunk!
Sajnos nekem csak napközben derül ki, hogy tudok-e menni, mert hétvégén kiállítás és holnap pakolunk ki, meg rendezkedünk be. Ha végzek megyek mindenképp.

András

Gabesz írta...

Helló!
Sajnos, én sem tudok biztosat mondani, kb. 80%, hogy tudok menni

Deni írta...

én nem mondtam, hogy 3. vagyok, csak szavaztam, hogy az András buzi!:)

Unknown írta...

jövök! Kedves TLászló fel tud-e vinni?

Névtelen írta...

na andras v gabor jojjon legalabb mert nem lesz meg a 8!!!!