2010. november 14., vasárnap

Péntek esti floorball?


Mivel péntekenként úgy tűnik, egyre kevesebben érünk rá, nem kéne egy másik időpont után nézni? Lehet, hogy akkor többen tudnának jönni, több alkalommal.

Kirakok oldalra egy szavazást, de ide is lehet írni a véleményeket.

A Móriczban lehet, hogy nincs másik szabad időpont, szóval lehet, hogy új helyet kell majd keresni.

A Móricz 2 nagy előnye, hogy közel van (a többséghez), és kaphattunk kölcsön-ütőt. Ütője már mindenkinek van, szóval én benne lennék akár egy új helyszínben is.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem jo a hely, jo az idopont, ugyhogy reszemrol a maradas mellett vagyok.

az idoponthoz meg annyit, hogy ennyi ev alatt mar teljesen hozzaidomitottam a napi rutinom, dehat meglatjuk a tobbieknek mi lesz a velemenye.

t

TLaci írta...

Közel is van, olcsó is...

Iróniát félretéve, nekem jó ez az időpont.

Deni írta...

júniusig szerződés van, szal a helyszínen tök felesleges sztem gondolkodni. Inkább most kéne megkérdezni a Bálintnak a Lajost, a testvérpárt a Tominak(akiknek már eszembe sem jut a nevük:), meg volt az a két srác akik akkor jöttek, amikor a finnek is it voltak és játszottunk egy jót 23an. Én is megkérdezném az ismerőseimet, ha lenne olyan aki már volt itt:)

Névtelen írta...

Nekem is jó az egész, azt nem vágom h mst vannak e előttünk mert már mintha egy ideje nem lennének, én 1 péntek 6órát el tudnék viselni.

Lajossal az a baj h luxemburgban dolgozik és most a vörösiszap miatt amúgy is forró itthon a talaj, úgyhogy 1 darabig tuti nem jön:)

Bálint

Névtelen írta...

Ezekről fölösleges beszélni, nem az a baj, hogy rossz az időpont, hanem annyi, hogy sokan nem tudtunk mostanában menni. Vannak néhányan a fix emberek közül akik kiestek (pl.: Szergej, Ricsi), de gondolom a Ricsi is tud majd újra járni ha hazajön.
Úgyhogy sztem most megint leszünk elegen! Én megyek!
Ja és jó hír:
Vett a suli sarokelemeket és igazi floorball kapukat, úgyhogy szólt a néninek Gáboratka, hogy használhatjuk nyugodtan. Tehát aki szeretné megtapasztalni a vadiúj játékélményt, az JÖJJÖN ;)

András

Névtelen írta...

amugy raerek penteken.

t