2010. október 21., csütörtök

Edzés most, na mikor....

...Pénteken?

18 megjegyzés:

TLaci írta...

leszek

Névtelen írta...

Nem tudok menni!

András

Unknown írta...

én sem tudok sajnos :S

Névtelen írta...

én sem, szemesen leszek téliesíteni:(

Bálint

Deni írta...

mi ez a nemjövés? így elég reménytelen még a 6 is..
én jövök, ha lesz

Névtelen írta...

énis jönnék, de mivel máté sem lesz, esélytelennek tartom. le kéne mondani.

thomas

Névtelen írta...

Gondolom Niu 4, móró 5, és már csak egy 6. kell! De szóljatok ha lemondjam

Deni írta...

multkor láttam, hogy előttunk nem volt senki (lehet hogy csak lemondták), korábbi időpont sem jó senkinek?

Deni írta...

és akkor a néni is előbb mehet haza:D

mark írta...

András kérdezd meg, hogy korábban tudunk-e menni. korábban ráértek? mondjuk 6tól kb

Névtelen írta...

én sehogy, balatonon leszek már

Bálint

Gabesz írta...

Én tudok menni korábban is!

Deni írta...

IS? azaz, ha nem sikerül elobbre rakni akkor 8tol is?:)

Névtelen írta...

dave nem jon...szerintem ez most necces lesz, raadasul en ugy tudom ez most niunak sem biztos, nem is jelentkezett.

szerintem le kéne mondani, nem akarok 5 emberes játékot kockáztatni, nincs értelme.

thomas

Gabesz írta...

Akkor most lesz játék????

Névtelen írta...

A Tomi mondta, hogy a Niu nem tud menni. Akkor lemondjam vagy mi legyen?

Deni írta...

eddig 5 fő: TLaci, Thomas, Mark, Gabor, Deni

szégyen!

TLaci, esetleg Balázs nem tud jönni?

Deni írta...

andrás lemondja, ma elmarad a cucc!