2010. március 27., szombat

ÚJ SZABÁLY LÉP ÉLETBE!

Sajnos mostanában, ilyen-olyan okokból, de sosem jön össze a kívánt játékosmennyiség. Ugye ez lenne az ideális 8-as szám. Általában heten, rosszabb esetben hatan vagyunk. Tegnap arra jutottunk, hogy ez így nem jó.

Magam részéről abszolút nem élvezem amikor hatan játszunk, valljuk be nem is az igazi úgy.

Szóval... az lett kitalálva, hogy:

A JELENTKEZÉSEKET CSÜTÖRTÖKIG MEG KELL TENNI A HETI JÁTÉKRA.

Így időben lemondható, ha nem jön össze... Kérek mindenkit a jövőben így jelentkezzen!

6 megjegyzés:

Mt írta...

Ezzel kapcsolatban csak 1 gond van (lehet): ha nem megyünk, is ki kell majd fizetni a pályát. Andrásnál van a szerződés, szerintem abban is ez van benne. A Néni rendes volt és elintézte, hogy ne kelljen a múltkori miatt fizetnünk, de ezt nem játszahtjuk el túl gyakran...

Thomas írta...

A cél az lenne, hogy ezt elkerüljük: "Ezzel kapcsolatban csak 1 gond van (lehet): ha nem megyünk, is ki kell majd fizetni a pályát."

mark írta...

IGEN a cél az VOLNA, de a szerződésben tényleg az van, hogy péntekenként mi megyünk játszunk és fizetünk. amikor pénteken fellobbant a tettvágy, akkor ez nem jutott eszünkbe, szóval szerintem ha - a gyors fejszámolással tartott - 13-14 emberből aki a csapathoz tartozik nem lehet összehozni alkalmanként nyolcdarab embert, akkor inkább bontsuk fel a szerződést és játsszunk alkalmanként [sztem nem ezt akarjuk...]

mark írta...

IGEN a cél az VOLNA, de a szerződésben tényleg az van, hogy péntekenként mi megyünk játszunk és fizetünk. amikor pénteken fellobbant a tettvágy, akkor ez nem jutott eszünkbe, szóval szerintem ha - a gyors fejszámolással tartott - 13-14 emberből aki a csapathoz tartozik nem lehet összehozni alkalmanként nyolcdarab embert, akkor inkább bontsuk fel a szerződést és játsszunk alkalmanként [sztem nem ezt akarjuk...]

Névtelen írta...

Szóval minden marad úgy ahogy eddig! Ez ellen úgysem lehet semmit csinálni. Szerződés van, ha hatan vagyunk, hatan vagyunk...Esetleg lehet olyat csinálni, hogy az elején passzolgatunk, gyakorlunk, de menni kell!

Thomas írta...

ettől függetlenül nem tartom szerencsésnek az ilyen ha heten vagyunk akkor én nem jövök dolgot mert pl heten nekem sincs kedvem viszont ha ez van akkor ez van eljövök játszom.