2010. március 2., kedd

Jelentkezzetek


Ki jön?

Jelentkezzetek!

17 megjegyzés:

Mt írta...

Én

Deni írta...

én nem

Névtelen írta...

Deni esélyt ad nekünk, h utolérjük a góllistán:)

Thomas írta...

leszek

TLaci írta...

Én is jövök. Mi van veled Deni?

ui: Henceg, hozz zenét!

Névtelen írta...

én most sem jövök, de jövő héten már igen és remélem h utána megint sokáig igen!

Bálint

Thomas írta...

helyesbítek, most nem leszek

Gabesz írta...

Leszek!

mark írta...

énnem

Névtelen írta...

Eddig 3 :(

Névtelen írta...

eddig 3 :(

Ricsi írta...

Én tudnék menni... ha lesz

András írta...

Én is megyek! Gabesz, valamelyik Soma nem tud jönni?

András írta...

A Deni külföldön van, úgyhogy még ezután sem jön két hétig!

Névtelen írta...

No. FG

Gabesz írta...

Megpróbálom elérni valamelyik Somát (esetleg mindkettőt), bár attól tartok külföldön vannak.

Szergej írta...

Megyek