2009. szeptember 29., kedd

Jelentkezz!

Pénteken játék. Ki a férfi? Ki a gyáva?

12 megjegyzés:

Unknown írta...

férfi vagyok

Mt írta...

Megyek

És mindenki írja meg, kell-e a BMEs pálya!!!!!

TLaci írta...

Meg kellene nézni a BME pályát: olcsó is, közelebb is van. Persze csak akkor menjünk, ha minőségben legalább ilyen.

Én akkora FÉRFI vagyok, hogy pénteken-szombaton Nagydorogon leszek autóversenyzőként.

mark írta...

...autóversenyzőként =D

Én múltkor a pálya széléről néztem egy versenyt... akkor én is autóversenyző vagyok? ;)



I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
I'm hoping you'll understand...

Deni írta...

leszek. már eddig 3,5 ember, jelentkezzetek vagy legalabb irjatok ha nem jottok!

Névtelen írta...

jövök! Bálint és persze utolsó kapus leszek

Ricsi írta...

én is megyek, ha lesz játék!!!
És nekem jó a műszakis pálya is.

Szergej írta...

3000 egy teremért az igen olcsó fiam. Az szerintem valami balett terem egy nagy tükörrel és egy halom zsámollyal(nem mintha nem szívesen látnám Andrást egy olyan csipkés rózsaszín női balettruhában egy ütővel a kezében a Csajkovszkij Diótörőjére ugrándozva). Szerintem a 6-8 ezres ár teljesen reális egy kézilabdaméretű pályáért, de kérdezz csak utána, én szívesen fizetnék kevesebbet másfél óráért : )

Ma nem tudok menni sajnos családi banzáj lesz este. Jövő héten sem tudok menni, megint családi banzáj van de csak Nagykanizsán : )

Jó játékot

mark írta...

nemtok menni, mert szerdán lesérültem fociztam, reméltem, h leg a kapuba be tudok állni majd, de még azt sem, úgyhogy

Jó játékot Nektek!

Unknown írta...

eddig 5, andrás, futó?

Szergej írta...

Megy az András

Thomas írta...

vágtam egy ötöst! :D