2009. február 17., kedd

Jelentkezz!

Pénteken játék! Férfi vagy? Vagy otthon maradsz?!

15 megjegyzés:

Unknown írta...

Én férfi vagyok!

Mt írta...

Azt hiszem én is

Névtelen írta...

Én is jövök!
Bálint

Névtelen írta...

Nem megyek floorballra, de férfi vagyok, mivel nem maradok otthon sem. Hoppá!

Unknown írta...

megtaláltad a kiskaput, de pssszt! :) Amúgy mi ez a lagymatag érdeklődés?

Deni írta...

jövök

Ricsi írta...

én is megyek!!!!!! És igenis érdeklődöm! :-)

Névtelen írta...

Megyek.
András

Névtelen írta...

nem leszek

Unknown írta...

Mi van emberek? Megint csak 6an leszünk? TLaci mér nem jössz? Gergő? Szergej?

Deni írta...

szergej sielni van, viszont a márk megígérte hogy jön!:D

mark írta...

úgy látom nem kerülhetem el a sorsom...
m
e
g
y
e
k

Névtelen írta...

No. Gergő

Névtelen írta...

nem megyek
Dani

Unknown írta...

eddig 7, kell még 1 ember! a föld alól is!