2009. január 20., kedd

Jelentkezz!

Pénteken játék!!

Ki jön?

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én jövök!
Ja és Tomi jön hétvégén! Szombat délután ráér és ha van kedv akkor pókerezhetnénk valahol!

Bálint

Deni írta...

megyek

Névtelen írta...

Én is jövök. Van mit igazítani a statiszikáimon...

Unknown írta...

jövök én is!

Névtelen írta...

Ott leszek.

Névtelen írta...

megyek

Névtelen írta...

András is jön!

Névtelen írta...

11re érek haza, szóval nem. picsába.

amúgy érdekes a szavazás, 19 voks ? ennyien összesen nem vagyunk.

egyébként az új szezon mellett vagyok, mivel kb egy meccsem se lesz idén, ezért jobban érezném magam lezárt statisztikákkal, és nektek sem rombolok bele. sztem ez így logikus.

thomas

Névtelen írta...

Még egy ötlet: mi lenne, ha számolnánk az assistokat is? Akkor lehetne kanadai táblázatot is vezetni.

Deni írta...

szavazzunk róla!:D (bár sztem az előző szavazás is némi hitelesítésre szorul:)) Az András üzeni, hogy 20:30ra tud csak jonni(ami nála sztem 9 :D) ugyhogy még mindig lehet jelentkezni!

Ricsi írta...

én ma nem tudok menni. Nektek jó játékot!!

Névtelen írta...

megyek

Márk

Unknown írta...

A kanadai táblázat az milyen az? :)

Mt írta...

A kanadai táblázatban számon tartjá a gólpasszokat is, nem?

Névtelen írta...

Nem kell bonyolítani!