2008. június 18., szerda

kellemes probléma

Ütőtársak!

Hatalmas problémára hívta fel Máté a figyelmem: A közös kasszában lassan ötjegyű összeg halmozozódik fel pozitív irányban.

A kérdés az, mit tegyünk vele? Növeljük meg pár órára véralkohol szintünket? Legyen az utolsó játék ingyenes? Vegyünk ütőket? Irassuk be Andrást egy floorball góllövő gyorstanfolyamra? Vegyünk a portásnéninek jegyeket egy Iron Maiden koncertre? Egyéb hasonló hasznosságú agymenés?

A választás a tiétek, az ötleteket a kommentekbe kérjük :)

UI: Aki tud valamit, hogy jövőre lesz-e pálya ugyanekkor, illetve jelezni szeretné, hogy vissza tudja igényelni a pályabérlésből az Áfát, ugyanitt megteheti.

15 megjegyzés:

Mt írta...

szó volt h csoportosan nézzük meg az EB döntőt, ott pl elihatjuk. Vagy továbbvisszük jövőre.

Deni írta...

sztem érdemes lenne tovabb vinni mert 10500 forintba fog kerulni egy alkalom 9000 helyett. ugyhogy jovore jol fog jonni sztem.

Névtelen írta...

szerintem is igyuk el meccsnézés közben nem is kérdés!
Az Andrisnál a projektor előtt ülve grillezgetve. Persze csak ha ő is akarja!

Névtelen írta...

Szerintem meg menjen a néni Iron Maiden koncertre! Vagy vegyünk egy csapatnyi kurvát és játszunk azok ellen... Ha egyik ötletem sem tetszene, akkor pedig vigyük tovább következő idényre, mert a 10500Ft elég durván hangzik...

Thomas írta...

szerintem is jó ha megtartjuk, az EB nézésre az andrásnál majd mindenki belead azt jóvan :)

Mt írta...

Biztos h 10500 kesz jövőre?

Thomas írta...

le kéne aludni 10000re mert az az 500... nagyon bonyolult lesz kiszámolni :)

Unknown írta...

Én is azt mondom, hogy vigyük tovább a zsetont!

Thomas írta...

nem akarok nagyon off lenni de olyan fél órája ért véget a meccs ahol megvertük a portugál kislányokat én meg nyertem rengeteg pénzt :D

Mt írta...

ha nyertél rengeteg pénzt, te fizeted a mai meccset:D

Thomas írta...

megvan a diplomaavédésem!!!!!!!!!!!!!!

Mt írta...

Gratula!!!! Tegnap pénzt nyertél, ma diplomát, este meccset már nem fogsz:D

Deni írta...

én is gratulalok! ha velem lesz, akkor hozza a mesterharmast;)

Thomas írta...

a deniből ismét a próféta szólt :)

Ricsi írta...

Én is továbbvinném legszívesebben jövőre!
Az EB döntő ideje alatt pedig Siófokon fogjuk boldogítani a népeket... :-)